Trend it up - recenzija

Bok svima!

Već dulje vrijeme želim započeti s pisanjem bloga, čisto iz razloga što ih obožavam čitati, a i dosta često se nađem u situaciji kad mi je neki proizvod toliko dobar da poželim svima reći za njega. :) Priznajte - i vama se to nekad dogodilo. ;) I tako, u jednom DM-ovskom pohodu naletim na novi stalak, primjetim da se do sada kod nas baš i nije pisalo o tom brendu i odlučim da je sada pravo vrijeme da krenem. Pa da ne duljim s uvodom, ukoliko vas zanima više, nastavite s čitanjem, bit će ovo malo dulji post za početak. :)

Trend it up je DM-ova marka koja mi se na prvu učinila jako pristupačna cijenama (u rangu s Essence i Catrice proizvodima) pa me zanimala kvaliteta samih proizvoda. Asortiman proizvoda je stvarno raznolik i mislim da bi svatko uspio naći barem jednu stvar koja ga zanima. Meni su za oko zapele paleta za konturiranje, highlighter te dva ruža.


Cijena same palete je nekih 40-ak kuna za što dobijete 7,5 g proizvoda (3x2,5 g proizvoda) koji je potrebno potrošiti u roku od 24 mjeseca. Osobno, smatram da praškasti proizvodi mogu i puno dulje izdržati ukoliko ih pravilno čuvate (znači ne na vlažnom mjestu 0-24). Poklopac je proziran pa se samim time vidi sam proizvod unutra.


Paletu sam nabavila u nijansi 010. Sam proizvod je solidan, nijansa za konturiranje je hladnija što meni odgovara dok bronzer na prvu izgleda jako toplo, no ja ga koristim tako da kistom pomiješam obje nijanse. Na taj način se uspije nekako smanjiti ta toplina pa nijansa na licu izgleda lijepo i prirodno. S obzirom da imam jako svijetlu put, nekako su mi uvijek te highlight nijanse iz takvih paleta prežute da bih s njima išta radila. :( Bilo bi mi puno draže da je ovakvim paletama pan s translucent puderom za fiksiranje okoloočnog područja, ali nema veze.

Nijanse se na koži solidno blendaju i ne ostavljaju flekice. :) Jedina mana kod proizvoda jest što se jako trusi, neovisno o tome s kojim kistom radim i koliko jako pritisnem kist na proizvod. Iz tog razloga ne koristim paletu dosta često već posežem za provjerenim i voljenim proizvodima.


Highlighter je sljedeća stvar koja mi je zapela za oko, prvenstveno zbog omjera cijene i količine - za nekih 30-ak kuna se dobije 9 g proizvoda koji se također treba potrošiti u roku od 24 mjeseca. Nijansa je također 010.

Nijansa je prekrasna - zlaćano žuta nijansa koja ne izgleda prenapadno na svjetlijoj puti. Definitivno je bila prva stvar zbog koje sam se i odlučila malo pronjuškati oko stalka. :)


Što se tiče nijanse, super izgleda na svjetlijoj puti, no mana ovog highlightera jesu šljokice. Ono što ja volim kod svih highlightera jest da je jak, sjajan ali da su te šljokice fino mljevene i da na licu ostane samo glow. S ovime to, nažalost, nije moguće postignuti, a kroz par sati od nanošenja na licu ostanu vidljive samo šljokice. Šteta, najviše sam nade polagala u tebe. :(


Swatchevi su napravljeni jednim povlačenjem, bez nadogradnje. Nema sumnje da su proizvodi pigmentirani. ;) Sve što sam do sada opisala je vidljivo - highlight nijansa iz palete je dosta žuta, a vidljive su i šljokice na highlighteru. 

Za kraj, ostale su recenzije dva ruža. Prvi od njih je Ultra wear nude pen matte u nijansi 030 Matte.


Oba ruža dolaze u obliku olovke što je još jedan plus jer ih je puno lakše koristiti na taj način. Ultra wear ruž može se naći u matt i gloss varijanti, a cijena mu je 20-ak kn. Riječ je o klasičnoj nude nijansi za koju smatram da prekrasno stoji apsolutno svakome. Ruž je na odvrtanje, prilikom aplikacije klizi po usnama te se suši u mat finiš. Osjećaj na usnama je ugodan, ne isušuje, a na usnama izdrži solidnih 5,6 sati, odnosno do prvog masnijeg obroka.


Drugi po redu je ruž iz Injeanious LE, a riječ je o Velvet delight lipstick pen ružu kojemu je cijena također nekih 20-ak kn. Riječ je o prekrasnoj prljavo rozoj boji koja također prekrasno izgleda na usnama. Za razliku od prvog ruža, ovaj nije na odvrtanje već ga je potrebno šiljiti. Ruž je kremast, a nakon nanošenja se lagano osuši do te mjere da ostane kremast na usnama, ali nema na sebi previše sjaja što je idealno za hladnije dane kada su usne ionako dovoljno isušene.


Za kraj, zaključujem da je riječ o solidnim proizvodima s obzirom na njihovu cijenu. Svakako ću se vratiti po još nekoliko njih (ruževa sigurno), a mislim da ću baciti pogled i na njihove olovke za usne.

Jeste li isprobale koji od proizvoda ili vam je na wishlisti? :)

Do čitanja,
Anita :*









Primjedbe

  1. Baš sam si jučer kupila 3 olovčice iz asortimana, a skoro sam uzela i puder za fiksiranje jer mi se učinio dovoljno taman, no skulirala sam se :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš me zanima kakve su. Ako su otprilike kao ovi gore ruževi, radim zalihu! :D

      Izbriši
  2. Olovke mi izgledaju super, pogotovo ova ružičasta nijansa :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja sam se baš veselila highlighteru i sad vidim da ima šljokice! :( Još nisam ništa kupila jer nisam ni vidjela stalak. No, kad ga nađem sigurno ću se počastiti! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Imam 2 shine ruza,jedan mat, 2 olovke za usne.
    Sve mi je super! Ruzevi su odlicni!

    OdgovoriIzbriši
  5. Imam ovaj ruž i odličan je.Svidjela mi se Trend it up paleta.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. You should hire at For Logo Design because with them, you know that your money won’t be wasted! Their expertise and designs are worth every penny even if they might seem expensive sometimes. I had them design my brochure and catalogue and it was greatly done! Every now and then, I still go back to them when I am in need of new banner ads or poster designs. It’s totally worth it!

      for logo design

      Izbriši
  6. this is really a helpful article thanks for sharing with us...!
    are you guys interested in web designing or logo designing then visit us?
    Logo Designers

    OdgovoriIzbriši
  7. I have read many blogs yet, but your style is so impressive to me. I would come again to give a boost to my skills through the knowledge you provide us in your blogs. Thanks for sharing with us. law dissertation proposal help

    OdgovoriIzbriši
  8. Wcreditcomppu_Rochester Terri Bashore Crack
    enidcalboa

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi