Lacalut Sensitive pasta za zube




Pozdrav  moje dame :)

Bliži nam se kraj još jednog tjedna i mjeseca. Ne znam kako vi ali ja radim od doma već preko dva mjeseca i često mi treba nešto da me trgne u danu. Kava više nikako ne pomaže, a jedino što me drži na životu ovih dana i čime si okupiram pažnju jesu neki mali spa rituali.

Naravno, osim raznih proizvoda za kosu, ulja i maslaca za njegu tijela te raznoraznih seruma za lice, smatram da higijena općenito, a pogotovo dentalna higijena i dentalno zdravlje mora biti zastupljeno u svakom aspektu života. Obzirom da imam jako osjetljive desni koje s vremenom dovode i do osjetljivosti samih zubi, vrlo teško mi je pronaći pastu za zube koja će biti dovoljno nježna, a istovremeno i dovoljno jaka da ukloni sve nečistoće i ostavi osjećaj svježine u ustima.

Krvarenje desni ili zubnog mesa može biti zbog nekog mehaničkog podražaja (četkicom za zube ili određenom hranom) ili može biti pokazatelj kakve upale. Obzirom da sam u više posjeta stomatologu uklonila mogućnost upale, slijedila je borba s pronalaskom odgovarajuće četkice i paste za zube. 

Jedina pasta za zube koju koristim u zadnje vrijeme jest Lacalut Sensitive pasta za zube. Duljim korištenjem primjetila sam kako mi desni puno manje krvare.

Što navodi proizvođač?
·        za čišćenje osjetljivih zuba i zubnih vratova
·        smiruje upaljeno zubno meso
·        znatno smanjuje bolnu osjetljivost zuba
·        učinkovito štiti od karijesa
·        sadrži aluminijev laktat, natrijev fluorid i aminfluorid

Nakon jako dugo vremena mogu reći da istinski uživam u pranju zubi i i da svojim zubima svakodnevno priređujem spa tretmane. Sama pasta ima lagani mentolasti okus što mi je bitno kod odabira paste obzirom da volim osjećaj svježine koji ostaje nakon pranja zubi. :)

Lacalut Sensitive pastu za zube možete nabaviti na Notinu po cijeni od 22,90 kn za 75 ml proizvoda.

Pišite mi u komentarima imate li i vi svojeg favorita u borbi protiv krvarenja desni. :)

xoxo

Anita

Primjedbe

  1. Hey, I read your blog. It's very helpful for me and such a very unique blog thanks for sharing it with us. If you want the best law dissertation Writers then visit our site with a 7O% discount. I expect you will be satisfied with our service.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi