Što koristim za kosu?


Bok svima i dobrodošli u moj novi post! :)

Danas za vas donosim kratku recenziju proizvoda koji su u mojoj postavi cca 2 mjeseca.

Moja kosa je suha, više puta blajhana, farbana, tretirana svim i svačim i dugo mi je trebalo da ju vratim u otprilike normalno stanje. Također, dosta dugo sam muku mučila i s peruti dok nisam otkrila što ju točno izaziva. :) Da ne duljim, krenimo redom!



Nakon hrpe isprobanih šampona od kojih me niti jedan nije osvojio, u košarici se sasvim slučajno našao ovaj XHC Coconut Water* šampon za kosu. Šampon ne sadrži SLS i ne isušuje kosu, a s druge strane ju temeljito očisti. Prilikom pranja kose šamponiram samo tjeme, ne i ostatak kose - to je nešto što radim već dulje vrijeme i pomaže mi da se kosa manje lomi prilikom samog pranja. Također, primjetila sam da mi je SLS taj koji mi je stvarao perut obzirom da je nema od kako koristim ovaj šampon. :) Cijena mu je prava sitnica - 20,30 kn za ukupno 400 ml.



Regenerator na svojoj kosi ne koristim već godinama. Učinak je preslab za moju suhu kosu tako da sam vjerna maskama prilikom svakog pranja. Uvijek sam u potrazi za nekom novom koja bi me mogla oduševiti, a u zadnje vrijeme koristim isključivo Kallos Hair Pro-Tox* masku za kosu. Dolazi u raznim veličinama, a ja sam se odlučila za varijantu od 500 ml za suludih 33,90 kn. Samo ću reći da ovo nije najveće pakiranje već da postoji i ono od 1L.

Masku za kosu uvijek držim između 5 i 10 minuta, ovisno o tome koliko dugo mi traje tuširanje. Kosa nakon korištenja ove maske bude mekana i lagano se češlja, a sama maska ne otežava kosu. Miris koji ostaje nakon tuširanja je nešto najbliže mirisu koji vam ostane u kosi nakon što izađete iz frizerskog salona. :) Maske nije potrebno puno tako da je količina koju uzmete zaista velika, sporo se troši i definitivno će vam potrajati dulje vrijeme. U ponudi postoji više raznih linija pa ne sumnjam da ćete pronaći ono što vam odgovara. :)

Što vi koristite na kosi? Ima li nešto s čim ste prezadovoljni i trebala bih probati? :)

xoxo
Anita

*PR proizvodi

Primjedbe

Objavi komentar

Popularni postovi