Moji trenutni favoriti




Bok svima! 

Moram priznati da već jako dugo ovakav tip posta nije bio objavljen na mojem blogu, a razlog tome je taj što sam većinom koristila iste proizvode te nije bilo potrebe da iz mjeseca u mjesec tipkam identičan post.  Obzirom da smo već daleko zakoračili u ovaj topliji dio godine, vrijeme je da s vama podijelim koju riječ o proizvodima koje naprosto obožavam.



Krenut ću s preparativnim proizvodima. Prvi proizvod koji želim spomenuti jest Vichy Dercos šampon za kosu sklonu perutanju. Moje tjeme kroz par perioda u godini ima običaj podivljati te se peruta kao blesavo. Inače nemam problema sa saniranjem nastale štete no, ovaj put perut nisam uspjela maknuti niti jednim šamponom koji mi je do sada pomagao. Ovaj šampon mi je već nakon prvog korištenja napravio ogromnu razliku i jednostavno ne želim više živjeti bez njega. Prilikom prvog korištenja ga je potrebno ostaviti na kosi par minuta kako bi počeo djelovati te zatim isprati. Ne koristim ga prilikom svakog pranja već samo onda kad se ukaže potreba. Šampon koji koristim prilikom svakog pranja kose jest Alverde šampon s bademovim i arganovim uljem koji ne sadrži SLS i ne isušuje mi dodatno kosu. Dosta dugo sam bježala od Alverde proizvoda obzirom da je skoro svaki koji bih pogledala na polici visoko u svojem sastavu sadržavao alkohol no, ovaj proizvod me ugodno iznenadio.



Sljedeći na redu su Nivea Sun-Kissed Radiance i Dove Derma Spa Summer Revived losionima za samotamnjenje. Prvi imam u svjetlijoj dok drugi u tamnijoj nijansi. Jako sam svjetle puti inače i na suncu izgorim kao rak, a stvarno volim lagano preplanulu put. U tome mi pomažu moji saveznici koji me ne tjeraju pretjeranom izlaganju suncu. ;) Oba losiona se lako umasiraju u kožu, brzo se upiju te ne ostavljaju flekice. Ne koristim ih svakodnevno već prema potrebi s time da Niveu koristim prvih dan/dva, a ostatak vremena tamniji Dove. Moram priznati da me rezultat svaki puta oduševi. J



Kako je od sunca nemoguće pobjeći potrebno je dodatno zaštititi kožu u ovim toplijim danima. Ako ste jedan od onih koji misle da vam sunce može naštetiti samo dok se pržite na nekoj divnoj plaži, u krivu ste. ;) Zaštita je potrebna u bilo kojem trenutku prilikom izlaganja suncu, bilo da idete na plažu ili na posao. Za tijelo mi je trenutni favorit Sundance transparentni sprej SPF 30 jer se lagano nanosi – samo pošpricam po rukama, ramenima i slično, a i vrlo lagano se obnavlja tijekom dana. Također, ne ostavlja mrlje po odjeći. Za lice biram La Roche Posay Anthelios XL krema s tzv. dry touch teksturom i sa zaštitnim faktorom 50+. Do sada mi nije napravila apsolutno nikakav nered na licu i toplo ju preporučam svim masnokošcima. Krema je na pumpicu što mi je još jedan plus jer ne možete slučajno istisnuti previše kreme prilikom nanošenja. Za lice uvijek biram vrlo visok zaštitni faktor jer ga je malo teže obnavljati tijekom dana preko šminke koja je nanesena na lice.



Što se tiče dekorative, pokušala sam izdvojiti što manji broj proizvoda koje koristim skoro svakodnevno. Prvi na redu su NYX proizvodi koje sam odlučila zajedno grupirati. :D Neću puno duljiti o njima, pišite mi ako vas zanima grupna recenzija tih proizvoda. Micro Brow olovka za obrve mi je postala HG olovka koju koristim svakodnevno. NYX High Definition rumenilo u nijansi Taupe je zapravo savršena hladna nijansa za konturiranje koju ne ispuštam iz ruke od kad sam ju otkrila dok su mi njihove olovke za usne (moje su u nijansi Mauve i Coffee) odlične! Dovoljno mekane, a uz to dovoljno čvrste da je lagano raditi s njima.



Jedan od highlightera s kojim sam opsjednuta je Maybelline Master Chrome u nijansi 100 Molten Gold. Odlična pigmentacija i nijansa te je definitivno jedan od najboljih drogerijskih highlightera. Ako volite jači highlight na licu, bacite pogled na ovu ljepotu. ;)




Za oči sam nedavno najviše posezala za Anastasia Beverly Hills Soft Glam & Subculture paletama. O njima stvarno neću duljiti obzirom da uskoro slijedi zasebna detaljna recenzija o svakoj.



Ostali su nam još proizvodi za usne, odnosno veličanstvena trojka koju sam redovno koristila u zadnje vrijeme. Prvi je Urban Decay Vice ruž u nijansi Backtalk. Ako ste istraživali ove ruževe onda niste mogli ne vidjeti ovu nijansu koja im je toliki statement da je UD lansirao i cijelu paletu sjenila inspiriranu njome. Klikenzi ovdje za više detalja. Finiš ovog ruža je comfort matte, a rekla bih da je to stvarno jedan od najugodnijih mat finiša ruža koji sam koristila. Dovoljno kremast, a opet dovoljno mat istovremeno. Kužite me? :D

Dalje imamo MAC Creme D' Nude ruž, još jedna njihova planetarno popularna nijansa. Moram priznati da mi je samostalno na usnama loš, odnosno jako me ispire no naprosto ga obožavam koristiti iznad bilo kakve olovke za usne ili nekog tamnijeg mat ruža. Iz tog razloga mi je cijelo vrijeme u torbi i jedan je od korištenijih ruževa u zadnje vrijeme.

Zadnji proizvod za usne je ELF Lip Oil u nijansi Pink Kiss. Riječ je o sjajilu za usne obogaćenom uljima no ono što mene oduševljava je činjenica da ne ostavlja apsolutno nikakav ljepljiv osjećaj što sjajila obično znaju ostavljati baš zahvaljujući tim uljima. Jedina mana ovog proizvoda je aplikator koji je jako čudnog oblika i dosta „krut“ no, opraštam mu i to jer je stvarno riječ o predivnom proizvodu.


I za kraj, swatchevi proizvoda (bez ABH paleta). J


Od gore prema dolje: NYX Taupe, Maybelline Master Chrome, NYX Coffee, NYX Mauve, MAC Creme D' Nude, UD Backtalk i ELF Lip oil.

Dijelimo li kojeg favorita? J
Do čitanja,
Anita :**

Primjedbe

Popularni postovi