Kako se riješiti peruti + DIY maska za kosu


Bok svima! Duuuugo se nismo čitali ali bez brige - nisam zaboravila na pisanje. Za danas sam spremila jedan kratki post za koji se nadam da će vam biti koristan. :)

Muči li i vas perut u ovom prijelaznom periodu kad vrijeme s toplijeg postaje hladno, kreće sezona grijanja i suhog zraka? Ja sam prva koja sam isprobala raznorazne šampone namijenjene uklanjanju peruti no, uvijek bi bila riječ ili o nečemu što moram koristiti dulje vrijeme kako bih uopće vidjela ikakav pomak ili bi taj šampon jednostavno bio preagresivan za moju kosu na način da bi očistio perut ali i ostavio tjeme jako suho.


Ricinusovo ulje je nešto što većina vas ima kod kuće te ga koristi kako bi potaknula rast obrva/trepavica, no jeste li ikad pokušale koristiti ricinus na kosi? :) 

Način na koji ga ja koristim jest da ga zagrijem malo između dlanova te utrljam u tjeme. Ricinusovo ulje je dosta gusto ali nemojte misliti da ga nećete moći isprati ili da će vas brže zamastiti prije sljedećeg pranja. Potrebno ga je ostaviti na kosi minimalno pola sata do sat vremena. Ricinusovo ulje također dobro hidratizira i njeguje vlasište pa je i više nego poželjan gost u rutini njege kose. 

Nakon što je odstajalo, kosu operete i osušite kao i inače i voila, perut je u potpunosti nestala ili se stvarno malo nazire. :) 

Prilikom kupovine ricinusovog ulja obratite pažnju da ne kupujete mješavine koje u sebi sadrže određeni postotak ricinusovog ulja nego baš čisto hladno prešano ulje. :) Ja koristim oleoTherapy ulje koje je dostupno u bilo kojoj ljekarni po cijeni od 30ak kuna. 

Također, koristim ga i u DIY maski za kosu - pomiješam žličicu kokosovog ulja, žličicu ricinusovog ulja te otprilike žlicu bilo koje maske za kosu ili regeneratora. Nanesem na cijelu dužinu kose i ostavim djelovati minimalno sat vremena. Ukoliko biste ostavljali masku za kosu tijekom noći, jastuk samo zaštitite sa ručnikom. Kosu je nakon toga potrebno oprati i osušiti kao i inače. Ovakav tip maske volim nanositi jednom mjesečno kad osjetim da mojoj kosi treba mali kick. :) 

Pišite mi u komentare jeste li isprobali nešto od navedenog i kako vam se svidjelo. :) 

Do sljedećeg tipkanja xoxo

Anita


Primjedbe

  1. this is really a helpful article thanks for sharing with us...!
    are you guys interested in web designing or logo designing then visit us?
    Logo Designers

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi