Victoria's Secret Rush losion za tijelo


Pozdrav drage moje!

Kako ste mi? Ja vam odmah na početku moram priznati da me cijela ova situacija s koronavirusom i sa potresima u Zagrebu toliko izbacila iz ravnoteže da sam se praktički povukla u sebe na tri tjedna. Stvarno nas nije moglo sve odjednom gore pogoditi nego što je. Zadnja tri tjedna sam se zbog cjelokupne situacije borila s paničnim napadajima i napadajima straha, trzala na svaki, čak i najmanji šum i sve u svemu nije bilo dobro. Zadnja dva, tri dana tek funkcioniram nešto normalnije nego inače i primjećujem da se stvari vraćaju u normalu. :) No, dosta o ovim temama, idemo se mi baciti na zvijezdu posta.

Victoria's Secret kao brend me uvijek privlačio svojim šarenim ambalažama i kombinacijama mirisa. Njihovi sprejevi za tijelo su totalni must have preko ljeta jer ne guše jakim mirisima, a opet se zadržavaju na koži. 

Njihova Rush linija je novija u mojoj postavi, a ovaj losion me naprosto oduševio na prvu. :) Lagano se razmazuje, dosta brzo upije pa ne morate onako ljepljivi čekati dosta dugo da se obučete, a i primjetila sam da lijepo njeguje. :) Sad dolazimo do najbitnije stavke, odnosno, onoga zbog čega je mene ovaj proizvod oduševio - miris! Ako ste ikad isprobali Dove piling za tijelo u svjetloplavoj kutijici, onda znate o čemu pričam, miris je identičan! Zadržava se dosta dugo na koži, a pripremite se i da će mirisati sve oko vas, od pidžame do posteljine. :) 

Za cijenu od 101,50 kn dobijete 236 ml proizvoda što je i više nego dobar deal. :) Victoria's Secret Rush losion za tijelo možete naručiti preko Notino webshopa.

Koji Victoria's Secret miris vam je najdraži? :) 

Čuvajte mi se i čitamo se ubrzo. :) 

xoxo
Anita

Primjedbe

Popularni postovi