Apivita Express Beauty Olive piling





Pozdrav drage moje i dobrodošle u novi post!

Božić nam lagano kuca na vrata pa je pravo vrijeme da se bacimo u potragu za božićnim poklonima. :) Ako još uvijek ne znate što pokloniti frendici, mami, sestri ili čak sebi, na Notinu ćete pronaći odličnu ponudu poklona. Ono što je super je činjenica što ne morate brinuti niti o zamatanju poklona (pogotovo ako niste pretjerano vješti s ukrasnim papirom) - pakiranje poklona u potpunosti prepustite njima. ;)


Apivita piling za lice s maslinom* je dugo bio na mojoj wishlisti. Kupovinu je odgađala njegova cijena (99,90 kn), a kad sam shvatila da ne mogu pronaći jeftiniju verziju koja će me oduševiti, odluka je pala i piling je završio u mojim rukama. :) Mogu jedino reći da mi je žao što sam ovoliko dugo čekala!

Što kaže proizvođač?


  • Sjemenke maslina pomažu kod uklanjanja mrtvih stanica kože i dubinski čiste pore
  • Resveratrol iz grožđa i ulje marelice prirodno eksfoliraju i obnavljaju kožu pružajući joj nevjerojatnu mekoću
  • Idealan za normalnu, masnu i mješovitu kožu
  • Sa sjemenkama masline i salicilnom kiselinom (mehanička i kemijska eksfolijacija) pruža moćne rezultate sa mentolom


Moje mišljenje?

Piling dolazi u mekanoj tubici iz koje će biti moguće bez problema istisnuti sav proizvod. :) Pakiranje je od 50 ml. Ono što mi je odlično jest što proizvod dolazi sa zaštitnom folijom na vrhu tubice tako da ste sigurni da proizvod nije otvaran niti da je došao u doticaj sa zrakom. 

Koristim ga jednom tjedno u večernjoj rutini čišćenja lica, a dovoljna je vrlo mala količina proizvoda za cijelo lice. Piling čestice su vrlo male ali dovoljno učinkovite da skinu sve mrtve stanice s lica, kožu koja se peruta i slično. Piling ima vrlo blagi mentolasti miris, ništa prenapadno ni iritirajuće. Koža nakon korištenja je mekana, ni najmanje isušena, a ostali proizvodi koje koristim u njezi lica puno ljepše sjedaju na nju.


Isplati li se uložiti taj iznos u piling? Da, da i definitivno da! Ovo je proizvod koji je dovoljno blag za samu kožu, bez silikona i parabena, a s duge strane dovoljno grub da skine sve što je potrebno.  Potrebna je vrlo mala količina tako da vjerujem da nije nešto što ćete brzo potrošiti. Ukoliko imate nekoga tko je zaluđen kozmetikom, mislim da bi ga ovo pod borom stvarno obradovalo. :)

Ocjena proizvoda: 5/5

Jeste li isprobali ovaj ili neki drugi piling iz Apivitinog asortimana? Kakvi su vam bili? :)

Do čitanja,

xoxo
Anita

*PR proizvod

Primjedbe

Popularni postovi