Jeffree Star Blue Blood paleta



Bok svima! :)

Za danas sam vam pripremila post sa hrpom slika kako bih vam što bliže dočarala ljepotu ove palete. :) Na kraju posta se nalaze i slike nekih lookova koje sam radila s ovom paletom, a koje ste već mogli vidjeti na mojem IG profilu (@muaanita). Da ne duljimo previše s uvodom, bacimo se mi na posao :)


Jeffree Star Blue Blood paletu nabavila sam preko Beauty Baya gdje joj je cijena trenutno 54 eura. Riječ je o mojem prvom Jeffree Star proizvodu koji sam odlučila isprobati ali definitivno ne i zadnjem. :) Njegovi proizvodi su sada dostupni i u Douglas webshopu. ;) Paleta sadrži 18 sjenila po 1,5 grama, a rok za upotrebu je 12 mjeseci od otvaranja. Obzirom da je riječ o paleti sjenila, odnosno o praškastim proizvodima, dezinficiranje alkoholom u spreju sve palete traju puuno dulje od toga. :)

Ova paleta je bila na mojoj wishlisti od kad sam ju prvi put ugledala. Iako na prvu vuče jaako plavo, kad malo bolje pogledamo, sama paleta ima dosta neutralnijih nijansi, nosivih svakodnevno. Paleta sadrži 12 mat sjenila, 5 shimmer i jedan prešani glitter. Sjenila su ekstremno mekana, predivno se blendaju i stvarno je jako lagano raditi s njima. Nijanse su užasno pigmentirane, neovisno govorimo li o mat ili shimmer sjenilima. Ambalaža same palete je predivna i ekstremno čvrsta tako da ne morate brinuti da će se ona otvoriti tijekom putovanja. :)

Krenimo mi na nijanse. :)


Prvi red:

  • Cullinan - bijela shimmer nijansa, toliko predivno pigmentirana da ju najčešće koristim kao highlighter na licu
  • Mintea - mat plavozelena, mint nijansa
  • Crystal Flesh - smeđe/bakrena shimmer nijansa
  • I'm Cold - mat baby plava nijansa
  • Untouchable - mat svjetloroza nijansa
  • Priceless - mat nude nijansa

Drugi red:

  • Power - mat tamnosiva nijansa
  • Blue Blood - mat plava boja (boja neba)
  • Deceased - tamnija plava shimmer/metalik nijansa
  • Ice Tray - sivoplava shimmer nijansa
  • Blue Monday - mat plavoljubičasta nijansa
  • Flourishing - mat zelena nijansa


  • Wealthy - mat boja kože (na swatchu se skoro ni ne vidi, odlična za setiranje kapka)
  • Celebrity Skin - mat smeđa nijansa
  • Entitled - shimmer zelena nijansa
  • Ocean Ice - tamnoplavi glitter (swatch je napravljen bez glitter baze)
  • Cremated - mat tamnozelena, gotovo crna
  • Undertaker - mat tamnoplava, gotovo crna

Vrijedi li paleta te novce? Definitivno da. S paletom je moguće raditi bilo kakav kreativniji look kao i držati se sigurne zone s možda mrvicom plave u pregibu kapka. Paletu imam već skoro 2 mjeseca i što se više igram s njom mi je sve draža. Opravdala je moja očekivanja u svakom pogledu i ni najmanje nisam pogriješila kad mi je zapela za oko. :) Trenutno škicam Conspiracy palete i definitivno mislim nabaviti barem jednu od njih. Sviđaju mi se nijanse u paletama kao i cijela priča iza samih paleta. Ako ste u zadnjih par mjeseci otvorili YouTube, niste mogli ne vidjeti barem dio cijelog Shane x Jeffree serijala. :) 

Za kraj, neki od lookova koje sam radila s ovom paletom:






























Kako vam se sviđa ova paleta? Jeste li isprobali koji Jeffree Star proizvod? Pišite mi u komentare. :)

Čitamo se!

xoxo
Anita

Primjedbe

Popularni postovi