Silverex Ultra Fine četkica za zube

Bok svima!

Za danas sam vam pripremila post s proizvodom koji me naprosto oduševio. :) Da ne duljimo s uvodom, bacimo se mi na posao.



Dentalna higijena je, barem meni, posebno važna i oduvijek sam više pažnje posvećivala odabiru kvalitetnih proizvoda. Moj najveći problem jest preosjetljivost desni koje su, u pravilu, krvarile prilikom svakog pranja zubi. Svaka četkica koju bih uspjela naći, a da mi odgovara, bi bila odlična u pravilu nekih 2 tjedna nakon čega bi postala tvrđa što su moje desni itekako primjetile. 

Silverex Ultra Fine četkica za zube* me doslovno osvojila na prvo korištenje. Sama četkica ima dvostruki sistem vlakana od čega je drugi, tanji sloj, debljine samo 0.01 mm te prilikom četkanja zubi oponaša zubni konac i zavlači se u sva teže dostupna mjesta.


Prije samog korištenja, četkica mi je, zbog svojih dugih vlakana, davala dojam kao da će na moje desni djelovati kao bilo koja druga četkica s duljim vlaknima koju sam do tada isprobala, odnosno da će mi desni svejedno krvariti. Ono u što sam se uvjerila tek nakon korištenja jest da ona zbog čestica srebra koje su implementirane u vlakna djeluje antibakterijski te smanjuje upalne procese u desnima.

Četkicu možete nabaviti u ljekarnama po cijeni od cca 30 kn. 

Definitivno ju preporučam apsolutno svima, a pogotovo osobama koje imaju problema s desnima. Ja ne znam kako sam živjela bez nje. :)

Jeste li isprobali koji Silverex proizvod? Mene najviše zanima njihov sprej sa srebrom, ima li tko da je probao? :) 

xoxo, 
Anita


*PR proizvod

Primjedbe

Popularni postovi