Weleda Skin Food Light

Bok svima! :)

Danas vam donosim recenziju jedne kremice koju testiram zadnjih par mjeseci. Odmah da napomenem, moja koža je masna, zimi više naginje na dehidriranu stranu i uvijek sam u potrazi za kremom koja će dobro nahraniti moju kožu u ovom hladnijem razdoblju bez da ju dodatno isuši. Ako vas zanima je li Weleda ispunila moja očekivanja, nastavite čitati. :)



Weledina Skin Food linija je odavno dobro poznata. Ranije sam isprobala običnu verziju u tamnozelenoj tubici i bila je preteška za moju kožu, sjedila je na njoj i samo ju dodatno mastila. Od tad sam malo zaboravila na ovaj brend dok nisam naletila na light verziju. Weleda Skin Food Light krema* dostupna je na Notinu u dvije veličine, ja imam pakiranje od 30 ml koje mi je sasvim dovoljno za ovaj zimski period.

Krema je dosta gusta ali razmaziva, za cijelo lice mi je dovoljna jako mala količina i vrlo brzo se upija. Ima citrusni miris koji se ne zadržava pretjerano dugo. U ova dva mjeseca otprilike koliko ju koristim nisam potrošila ni pola pakiranja tako da definitivno mislim da nisam pogriješila odabirom veličine pakiranja. Odlična mi je u zadnjem koraku njege lica, a najčešće ju koristim u kombinaciji s niacinamidom što mi se pokazalo kao odlična kombinacija zapravo. :) Lice mi je čisto i nahranjeno, a koža mi se prvu zimu do sada ne peruta na nekim mjestima. :)

Sastav kremice možete pronaći na sljedećoj slici:



Preporučam li kremu? Da, definitivno ukoliko imate masniju kožu sklonu dehidraciji. :) Za one sa suhom kožom preporučam običnu verziju ove kreme!

Također, ovaj tjedan je već Valentinovo! Gdje je nestao siječanj? Ukoliko želite nakratko zaustaviti vrijeme i razmaziti se, preporučam da škicnete poklone za Valentinovo koju Vam je Notino pripremio. Tko kaže da ne smijemo darivati sami sebe? ;) Osim ove divne Weleda kremice, moja preporuka ide i na L'Oreal Paris Rouge Signature tekuće ruževe o kojima Vam pišem u jednom od sljedećih postova. :)

Ovih dana vam donosim post sa još jednom stvarčicom koja me naprosto oduševila :) Koji su vas proizvodi oduševili u zadnje vrijeme? 

xoxo, 
Anita

*PR proizvod

Primjedbe

Popularni postovi