EOS recenzija


Bok svima! :)

Za danas ide jedna brzinska i definitivno najšarenija do sad recenzija proizvoda. :) 

Za EOS su, vjerujem, svi već čuli. Kod nas se mogu naći njihovi balzami za usne i kreme za ruke, ostatak asortimana, nažalost, nije dostupan makar se u Mulleru trenutno može uhvatiti njihov holiday poklon paket s balzamom za usne, kremom za ruke i losionom za tijelo ako se ne varam, cijena mu je nekih 100 kn pa ako nekog zanima, neka baci pogled u Muller. :)

Njihove proizvode koristim otprilike od kad su došli kod nas u prodaju, a što mi se sviđa ili ne sviđa možete pročitati u nastavku. :)


Čim je nešto upakirano u slatko šareno pakiranje, moj mozak podsvjesno to MORA imati. :D Kod mene se u kolekciji našlo 5 balzama za usne i 4 kreme za ruke. :) Sviđa mi se što su pakiranja svih proizvoda dovoljno čvrsta da nemam strah od toga da će se nešto otvoriti u torbi i umrljati se.


Svi balzami koje imam ne ostavljaju masni trag na usnama, a s druge strane su dovoljno hranjivi za mene. Otvaraju se na odvrtanje poklopca, a sam balzam unutra je izbočen prema van pa ga je moguće nanijeti izravno na usne, bez dodirivanja prstima. Iz tog razloga jedino ne volim koristiti nikakve balzame u teglicama jer me sama pomisao na kopanje prstima unutra odbija od samog korištenja. Cijena svakog balzama je nekih 40-ak kuna.

Pink Grapefruit (rozo pakiranje) je bio prvi EOS u mojoj kolekciji i ima onaj blagi grejpasti kick u sebi. Jako ga volim koristiti preko ljeta uz dva ljubičasta primjerka. Prugasti je Blackberry Nectar dok je ovaj čisto ljubičasti Passion Fruit. Ti voćni okusi/mirisi su mi idealni za proljeće/ljeto i tad ih najviše koristim.

Ostatak je dio limited edition pakiranja koje je moguće nabaviti trenutno u Muller trgovinama po cijeni od nekih 80-ak kuna. Prvi je Pumpkin Spice u koji sam se zaljubila na prvo nanošenje. Cimetast miris/okus koji totalno podsjeća na zimu, kuhano vino, vruću čokoladu i sve ostale radosti. Ne sumnjam da ću ga koristiti danonoćno ovu zimu! Drugi je Vanilla Bean koji će biti idealan za ljubitelje vanilije. Miris ovog balzama je topli, zimski i totalno me vuče na korištenje. Ukoliko obožavate zimske mirise, trk u prvi Muller po paket. :)


Nadalje, u kolekciji posjedujem i dvije kreme za ruke. Cijena im je također nekih 40-ak kuna. Kreme se upijaju užasno brzo, ne ostavljaju onaj masni film na rukama i totalno su napravljene po mojoj mjeri. Poklopac je dosta čvrst pa nema straha od toga hoće li se krema otvoriti u torbi. Kreme sadrže kakao i shea maslac i ne sadrže parabene. Jedina mana je omjer cijene i količine (44 ml) no, stvarno ne treba puno proizvoda prilikom korištenja. Kod mene su se našle Berry Blossom i Cucumber. Moram priznati da je moj favorit Cucumber zbog svojeg svježeg mirisa no, Berry Blossom sam također koristila u ooogromnim količinama (riječ je o miksu voćnog i cvjetnog mirisa). 

Mislim li da se proizvodi isplate? Da. Pogotovo ukoliko ste frik za balzame za usne i tražite onaj idealan koji nije premastan, a opet dovoljno hranjiv.


Imate li i vi koji EOSić u kolekciji? :)

Do čitanja,

Anita :*

Primjedbe

  1. Bas sam danas i ja pisala o eos paketima iz mullera :) EOS top!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidjela sam post pa samo da se nadovežem - LE pakete je moguće nabaviti i u manjim Muller poslovnicama. ;)

      Izbriši

Objavi komentar

Popularni postovi