L'Oreal Paradise Extatic - recenzija



Bok svima! :)

Za danas sam spremila jednu kratku recenziju overhypeane maskare kako u svijetu, tako i kod nas. Koristim ju već nekih mjesec dana i mislim da sam napokon skupila sve dojmove o njoj. Ukoliko vas zanima kako mi se svidjela, nastavite čitati. :)


Do sada općenito nisam bila fan L'Oreal maskara jer sam uvijek dobila dojam da se prebrzo osuše i da ne rade nikakav wow posao koji bi opravdao njihovu cijenu. Iz tog razloga im u zadnje vrijeme nisam pridavala pažnju skroz dok se nije pojavio boom oko ove maskare. Prvo malo razočaranje je bilo kad sam shvatila da je ambalaža i naziv maskare malo izmijenjen za naše tržište u odnosu na npr. SAD, a navodno da joj je izmijenjen i sastav. To nisam proučavala pa ne bih mogla sa sigurnošću potvrditi no, ukoliko netko zna nešto više, slobodno neka mi javi. :)


Sama maskara dolazi u ovoj kartonskoj kutijici što me osvojilo na prvu (ukoliko ste propustile jučerašnji post, prisjetimo se i zašto me osvojilo). Cijena maskare je nekih 100 kn no, ako se ne varam, trenutno se još uvijek u Bipi može pronaći po cijeni od 60/70 kn. Za tu cijenu dobije se 6,4 ml proizvoda. On dolazi u mat zagasito narančastom pakiranju s rose gold metalik poklopcem (isprike unaprijed na lošijem osvjetljenju na slikama, tako su mi se planeti posložili u zadnje vrijeme da jedva stignem spavati, a o idealnim uvjetima za slikanje mogu sanjati). Prvi dojam na pakiranje je da stvarno izgleda luksuznije nego što je. 

Što kaže L'Oreal o samoj maskari?

Odvedite svoje trepavice u raj intenzivnim volumenom i spektakularnom duljinom. Ultra nježna četkica obavija trepavice svilenkasto nježnom formulom obogaćenom njegujućim ricinusovim uljem. Trepavice su paperjasto mekane, bez ikakvih mrvica.

  • 90% korisnica primijetilo je da su trepavice intenzivno pune volumena
  • 98% korisnica primijetilo je značajan efekt produljivanja trepavica
  • 79% korisnica primijetilo je da su trepavice naglašene i podatne.

Koje je moje mišljenje?

Ne znam koliko uspijete vidjeti na slici, no sama četkica je jaaako gusta i u obliku je pješčanog sata. Moje trepavice su jadne, male i nikakve i meni ova maskara daje predivan volumen i lijepo produlji trepavice no, ukoliko ste vlasnica malo duljih i malo gušćih trepavica, smatram da bi zbog gustoće same četkice, ova maskara samo napravila nered na vašim očima. Također, formula maskare je nekako između, niti premokra niti presuha i jednom kad se osuši, to je to. Ne trusi se s vremenom i trepavice lijepo stoje cijeli dan. 

Ono što sam primjetila jest da je potrebno malo polaganije raditi s ovom maskarom - u protivnom dobijete dvije slijepljene dlake umjesto trepavica i možete sjesti u kut i plakati. Ukoliko žurim, nikako nije moj prvi odabir, koliko god mi finalan look predivno izgleda. Također, vrlo lako je umrljati cijeli kapak s njom pa je potrebna stvarno lagana ruka prilikom baratanja. 

Enivej, da rezimiramo sve. Postoje dobre i loše strane ovog proizvoda.

Dobre strane ove maskare su:
  • lijepo produlji trepavice
  • daje im predivan volumen
  • ne trusi se
  • lagano se skida micelarnom ili bilo kojim drugim odstranjivačem
S druge strane, loše strane ove maskare su:
  • mrvicu više vuče na mokru stranu
  • ukoliko se jako brzo radi s njom, zalijepi trepavice jednu na drugu
  • lagano se preslikava na kapak prilikom aplikacije
  • cijena
Treba li vam ova maskara? Iskreno, ne. Postoji hrpa drugih maskara (tipa Essence ili Catrice) koje su cijenom daleko ispod ove, a rade poprilično jednak posao. Nisam uspjela pronaći niti jednu stavku zbog koje bih ovu maskaru izdvojila od ostalih i za koju bih mogla tvrditi da je moj HG. 

Jeste li isprobale ovu maskaru? Imamo li slično razmišljanje? :)

Do čitanja,
Anita :*

Primjedbe

  1. Kme. Ja sam je isprobala i 5 minuta nanositi lagano i pazljivo na jedno oko i svejedno katastrofa. Dugo goru maskaru moje trepke nisu vidjele 😔

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A stvarno ovisi od osobe do osobe. Meni recimo Essence Lash princess s kojom su svi rejvali jedno vrijeme ne radi apsolutno ništa :/

      Izbriši

Objavi komentar

Popularni postovi