Essence Hello Happiness! sapun za čišćenje kistova

Bok svima!

Za danas sam spremila jednu kratku recenziju noviteta kojeg još uvijek možda možete uloviti u DM-u ili Mulleru. :) Ja sam ga ugrabila odmah čim je stigao kod nas i nije mi trebalo dugo da steknem dojam o njemu. :)


Riječ je o trendovskoj kolekciji u kojoj je dostupno sveukupno 7 različitih kistova, torbica za kistove i ovaj sapunčić. :) Cijena sapuna je 21,90 kn.

Riječ je o blagom sapunu bez nekog pretjeranog mirisa. Dolazi u plastičnoj kutijici u kojoj se na dnu nalazi spužva kako se sapun ne bi zalijepio za dno prilikom sušenja.


Ja ga koristim na način da mokrim kistom prođem par puta po sapunu, trljam kistom po fejk e-Bay brushegg-u i isperem ga. Ukoliko je kist korišten za praškaste proizvode, dovoljno je jednom proći po sapunu, no ja uvijek prolazim dva puta. S kistovima za tekući puder je malo teže, s njima proces prolazim čak 3 puta i za njih mi se ovaj sapun ne čini kao najdjelotvornije rješenje. Daleko od toga da ih ne opere ali postoje sredstva koja to srede puno brže. :)


Ukoliko ste u prilici, svakako nabavite sapun, ako ništa drugo onda zbog ovog preeeslatkog pakiranja. :) Svakako ću pakiranje koristiti i dalje za spremanje krutih sapuna s kojima mogu oprati kistove jer mi izgleda praktično. :) 

Što vi inače koristite za pranje kistova? Krute sapune, tuširalice za bebe, varijantu s uljima ili nešto skroz deseto? :)

Do čitanja,
Anita :*

Primjedbe

Popularni postovi