BeautyBox rujan - unboxing





Bok svima!

Završio je još jedan mjesec, ljeto je već odavno gotovo i krenulo je vrijeme pulovera, toplih dekica, ispijanja čajeva i slično. :D Uz to sve, vrijeme je i za unboxing BeautyBox kutijice. :)

Oni koji još uvijek nisu upoznati s ovakvim kutijicama, riječ je o kutiji iznenađenja koja stiže na kućnu adresu jednom mjesečno. :) Cijena jedne kutijice je 100 kn, a pretplatom na 3 ili 6 mjeseci je cijena nešto manja. :) Više detalja na samoj BeautyBox stranici.


No, bacimo se mi na unboxing. :) Sveukupno se u kutiji našlo 7 proizvoda od kojih je 3 ful size. :) Ono što je vidljivo na prvi pogled jest da se u kutiji nije našao niti jedan dekorativan proizvod. Ja osobno s time nemam apsolutno nikakav problem jer mi je draže dobiti neki preparativan proizvod kojeg mogu isprobati i vidjeti odgovara li mi prije nego odlučim kupiti ful size verziju istog. :)


Prvo što mi je upalo u oko je Uriage Cleansing oil u svojem putnom izdanju od 50 ml (ful size je 400 ml). Riječ je o uljanom gelu za ćišćenje lica i tijela koji pruža optimalnu hidrataciju i ostavlja zaštitni sloj na koži.

Već dulje vrijeme sam htjela isprobati ovaj gel s obzirom da mi je ostatak tijela (osim lica) jako suh pa čim stigne malo hladnije vrijeme, moja koža nakon tuširanja običnim gelom podivlja i neugodno svrbi. Vidjet ćemo kako će se ovaj gel ponašati. :)
Cijena za 400 ml je 149,99 kn, dok je cijena moje verzije 18,75 kn.


Sljedeće što se našlo u kutijici jest novi Afrodita Hydra Patch H2O serum u originalnom pakiranju od 30 ml. Dolaskom hladnijih dana sam uvijek u potrazi za nekim hidratantnijim serumom koji mogu ubaciti u noćnu rutinu, a da mi ne bude prehidratantan i pretežak za moju masnu kožu. Da, da, ukoliko ste mislile da masnoj koži nikako ne treba hidratacija, ee tu ste se prevarile. ;)

Nakon što ga malo bolje testiram će stići i recenzija. :) Za sada sam zadovoljna. ;) Cijena za 30 ml je 72,99 kn (vidjela sam ga u Mulleru i cijena mu je blizu 90 kn tako da cijena zapravo ovisi o tome gdje kupujete).


Ovisno o mjesecu, BeautyBox nekad prije slanja kutijica otkrije jedan brend ili proizvod koji će se naći unutra. Ovaj put su otkrili kako se u kutiji nalazi jedan Nikel proizvod, a ono što je stiglo jest Ulje noćurka u originalnoj veličini od 50 ml. Riječ je o 100% prirodnom koncentratu za dehidriranu kožu s BIO noćurkom, pasiflorom, jojobom, slatkom narančom, ružmarinom te vitaminom E iz pšeničnih klica. 

Trenutno mi je još uvijek too much u njezi lica no ne sumnjam da ću ga uvrstiti u rutinu čim još malo zahladi. ;) Cijena za 50 ml je 99,90 kn.


Još jedno ulje koje se našlo u kutiji jest Melvita Iznimno zlatno ulje L'or Bio u tester verziji od 3 ml. Riječ je o ulju za lice, tijelo i kosu, a sastoji se od arganovog ulja, Kendi ulja te Buriti, Incha Inchi i Pracaxi ulja. Moram priznati da za većinu do sada nisam čula. :D

Cijena za 100 ml je 257,50 kn, dok je cijena moje verzije 7,73 kn.


Nadalje, u kutiji su se našli i testeri Eveline Gold Lift Expert luksuznog seruma s 24k zlatom, u dva primjerka po 1,5 ml. Krema osigurava pomlađujući efekt, smanjuje fiksne bore, obnavlja volumen kože te djeluje poput zlatnih lifting nitni.

Ove testere ću proslijediti dalje jer smatram da mi ovakva krema u ovom trenu još, hvala nebesima, ne treba. :D Cijena za 50 ml je 54,90 kn dok je cijena mojih primjeraka sveukupno 3,30 kn.


Predzadnja stvar koja se pronašla u mojoj kutiji dolazi od Avona. Riječ je o Anew Reversalist Infinite Effects kremi za lice u putnom pakiranju (2 x 3ml). To je prva rotirajuća krema za lice u svijetu. Funkcionira na način da se prvi tjedan nanosi dio kreme broj 1, drugi tjedan broj dva, pa opet broj 1 i tako u krug. Prvi dio je priprema kože i poticanje proizvodnje novih stanica dok drugi dio sadrži SuperRetinol kompleks. Na taj način se naizmjenično potiče proizvodnja kolagena i elastina.

Sve u svemu, zvuči zanimljivo. :) Cijena ful size proizvoda (30 ml) je 139,90 kn, dok su moji primjerci sveukupno 27,98 kn.


I posljednji proizvod koji se našao u kutiji, a koji je ujedno i full size jesu Violeta Intimo sensitive intimne vlažne maramice. Odličan je proizvod koji se meni uvijek nalazi u torbi. Njihova nježna formulacija omogućava čišćenje najintimnijeg područja bez narušavanja fiziološkog pH.

Cijena proizvoda je 6,99 kn, a s obzirom da su se u kutiji našla dva pakiranja, sveukupno iznosi 13,98 kn.

Ukupna cijena kutije je 244,63 kn što je super kad se uzme u obzir kako je cijena jedne kutije 100,00 kn. :)

To bi bilo sve od mene za danas. :) Zanima li vas posebno neki proizvod iz kutije? :) 

Do čitanja,
Anita :*

Primjedbe

Popularni postovi