Let's talk about..


Bok svima!

Za danas sam spremila jedan malo drugačiji post nego inače. Ne sumnjam da u blogosvijetu postoji hrpa napisanih postova na ovu temu no, neke stvari i dalje ne dopiru do pojedinaca. Ponavljanje je majka mudrosti pa hajdemo još jednom i ovdje o tome. 

Situacija 1. Nemali broj puta mi se dogodilo da hodam nekom od naših drogerija i naletim na prizor gdje određena osoba isprobava ruž ili nedajbože maskaru direktno na usnama/očima. Nisam sigurna jesu li svjesne koliki rizik stavljaju ispred sebe i što sve mogu navući na sebe uzimajući u obzir da su testeri prepuni bakterija koje ljudi ostavljaju swatchajući npr. ruž na ruci. Recimo da se vozite javnim prijevozom gdje se držite za rukohvat prepun bakterija (budimo realni, ljudi kihnu ili zakašlju pa se istom rukom prime za rukohvat). Odlučite izaći stanicu ranije jer imate viška vremena i odete do drogerije pronjuškati malo što ima novo. Na istoj ruci s kojom ste se maloprije držali u javnom prijevozu swatchate testere novih nijansi ruževa koje su stigle. I takvih osoba kao što ste vi bude još nekoliko. Nakon toga dođe osoba xy i taj tester ruža isproba na usnama. Ne moram ni spominjati kakvo more bakterija se nakotilo na tome.

Jednom prilikom sam u drogeriji imala šansu vidjeti prirodnu selekciju u svojim začecima. Dvije klinke, ne bih im dala više od 15 godina, su napravile full makeup look koristeći testere i izložbene kistove (theBalm kistovi koji uvijek stoje vani npr.). Dan danas moja koža vrišti kad se toga sjetim jer ne mogu ni pretpostaviti što su potencijalno mogle napraviti na svojem licu. One, s druge strane, vrlo vjerojatno ni sada nisu svjesne što su sve mogle napraviti i pokupiti svojim blesavim ponašanjem. Da ne govorim da se takve stvari ni ne bi smjele raditi - testeri ne postoje da si određene osobe rade full makeup look na dnevnoj bazi u kvartovskom DM-u.



Situacija 2. Jeste se ikad našli u situaciji da ste doslovno primorani otvarati svaki primjerak ruža dok ne nađete onaj koji nema nečije otiske prstiju na sebi? Osim što neki ljudi pretjerano shvaćaju testere, s druge strane postoje ljudi koji nemaju pojma koje je značenje testera i kojima su to samo "one prve umrljane stvari koje im smetaju na putu do zadnjeg primjerka kojeg još nitko do sada nije isprobao. Pa idem ja, jel?". Kao što postoji ona "you broke it - you pay it" mantra, tako bih apsolutno svakome naplatila swatchanje bilo čega što nije tester. Nemali broj puta sam se vratila doma s nečim što sam kupila u brzini i skužila da je netko ostavio svoj trag unutra. Nebitno je koliko je navedeni proizvod plaćen - on je plaćen i kao takav želim da je isključivo moj, a ne javno dobro.

Stvarno navijam da i kod nas zaživi trend pakiranja svega u kartonsku ambalažu jer bi na taj način stvarno bila sigurna da nitko prije mene nije kopao po mojem primjerku. Također, svaka čast brendovima kao što je Wet'n'wild koji dodatno zaštiti svoje proizvode onim celofanom pa nema straha da su ukakani prije nego što ih kupite. Zašto ne bi mogao tako svaki proizvođač? Otvaramo li i parfeme u dućanu da ih mirišemo ukoliko nemaju tester? Ne. Ja bih bila presretna da svi proizvodi u trgovinama izgledaju npr. ovako:


Ni sama više ne znam koliko puta sam odustala od kupnje određenog proizvoda jer nisam imala živaca doslovno kopati po cijelom asortimanu i tražiti netaknut proizvod. Vjerujem da bi ovakav tip ambalaža bio dočekan s aplauzom kod nas i prva sam koja bi dala par kuna više da mi proizvodi budu ovako zapakirani. Makar je isti takav proizvod npr. u SAD-u ovako zapakiran i još cijenom duplo jeftiniji. No, navikli smo na to, jelda? Ako mi Balea balzam za usne od 7 kn može biti zapakiran, zašto ne bi i L'Oreal ruž od 97 kn? You got the point.

Riječ je isključivo o higijeni i higijenskim navikama pojedinaca. To što osoba xy nema problem s time što prljavim rukama kopa po nečemu što kasnije nanosi na lice, ne znači da ja moram biti kolateralna žrtva takvih postupaka ukoliko ne radim ništa slično tome.

Sharing is caring but germs are not for sharing. Pliz nemojte.

I za kraj, evo jednog BuzzFeed članka, za basic informacije ukoliko netko još uvijek nije svjestan što sve može napraviti. :) Ukoliko ovo možete napraviti u udobnosti svog doma, zamislite kako je u drogeriji. ;) Got it? :)

Do čitanja,
Anita :*

Primjedbe

  1. Dakle pročitam naslov i automatski mi je ova pjesma došla u glavu: Let's talk about sex , let's talk about you and me, let's talk about all the good things and the bad things that may be xD

    Ali da, ovaj post sam pisala i kod sebe i na njemu imam skoro 22 000 pregleda, ali i dalje se ništa nije promijenilo... Tako da, mislim da bi sve blogerice trebale još jednom napisati post o tome :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Cuj Sure, danas joj sve mirisi na seks 😁
      Potpisujem te za svaku, svjedocila sam pipkanjima nebrojeno puta, jednom cak i prodavacice upozorila. Naravno da nisu reagirale. Vrh sto sam dozivjela je kada je jedna butra redom otvarala lakove za nokte i lijepo si svaki nokat jednom nijansom namazala i odsetala van praznih ruku. Onak 🖕🖕

      Izbriši
    2. Dobro da nije fulala koji, morala bi aceton i blazinice otvarat. Znači, prestrašno!

      Izbriši

Objavi komentar

Popularni postovi