Moja noćna rutina čišćenja i njege lica




Bok svima!

Za danas sam spremila jedan malo opširniji post o tome što sve koristim u svojoj rutini, bilo na dnevnoj ili polutjednoj rutini čišćenja i kasnije njege lica. S obzirom kako imam izrazito masnu T-zonu, a normalan ostatak lica, dugo sam tražila proizvode koji će dovoljno dobro raditi svoj posao, a s druge strane biti dovoljno nježni i dovoljno hranjivi za moju kožu.

Da ne duljimo previše sa uvodom, obzirom da će post biti malo dulji, krenimo mi prvo na čišćenje. S obzirom da na dnevnoj bazi nosim dosta šminke, potrebno je prvo sve dobro počistiti kako mi s vremenom ne bi nastao nered. Svoje čišćenje uvijek obavljam u tri navrata kako bih bila sigurna da je zadnja mrvica nečistoće pokupljena. Nemali broj puta sam čula kako cure skidaju šminku isključivo vlažnim maramicama/jednom (!!) blazinicom koja je natopljena s micelarnom. I onda se nakon tjedan dana pitaju što točno im je prouzročilo nered na licu. Moram priznati da otkako sam krenula sa ovakvim načinom čišćenja, koža mi je puno mekša na dodir i pojava prištića mi se smanjila (pogotovo potkožnih). 

Prva stvar s kojom krećem jest skidanje šminke s očiju. Tu mi se najboljom opcijom pokazao Nivea dvofazni odstranjivač. Natopim po jednu blazinicu za svako oko i prislonim na oči na nekih 15-ak sekundi i nježno povučem blazinice s očiju. Ne trljam oči ko blesava jer ne želim na taj način uništiti niti trepavice niti osjetljivu kožu oko očiju. Trenutno ga nemam pa iz tog razloga nema moje slike no, on izgleda ovako.



Sljedeći korak su Neutrogena Hydro Boost maramice za skidanje šminke. Isprobala sam stvarno hrpu različitih maramica za uklanjanje šminke i ove su mi jedine koje su dovoljno mokre da skidaju dosta toga bez ikakvog trljanja. Prvi put sam čula za njih gledajući jedan video na sličnu temu od Desi Perkins. Kasnije sam naletila na njih u Mulleru i odlučila ih isprobati, a ostalo je povijest. :D Nisam ni sama sigurna koliko sam već paketa potrošila do sada. Ostavljaju neki lagani vodenasti film na licu no, to mi je skroz nebitno obzirom da je to tek prvi korak u čišćenju. ;)



Prva etapa čišćenja lica je završila pa prelazim na umivalicu. Tu najčešće rotiram proizvode, isprobavam nove i slično. Trenutno imam dva proizvoda koja rotiram, ovisno o tome kako sam raspoložena taj dan i koliku količinu šminke sam nosila na licu. Riječ je o Uriage uljanom gelu koji sam dobila u prošloj BeautyBox kutiji i koji mi je fantastičan! Ako ste propustile unboxing post prošlomjesečne kutije, klik na link. :) Nježan gel koji topi ostatke šminke, nježan je i prema očima te ostavlja lice prekrasno mekanim. Nije potrebna velika količina za cijelo lice. Drugi gel koji koristim jest Loreal Pure Clay u "crnoj" verziji. Na početku nisam uopće bila oduševljena s ovim gelom jer na mojem licu nije radio apsolutno ništa no, izgleda da sam očekivala da mi gel za umivanje lica plaća režije i kuha ručak. :D Ovaj gel super obavlja svoj posao, čisti ostatke šminke s lica, a koža nakon njega mi ostaje onako glatka i skoro škripava. Ovaj gel ne koristim na području očiju jer sadrži glinu koju ne želim dovoditi na osjetljivije okoloočno područje, a samim time što i sadrži glinu, više isuši kožu od Uriage gela. Nisam primjetila da mi je doveo kožu do nekog pretjeranog isušivanja, no, ja ga ne koristim svaki dan.

Dok smo još pod tušem, jednom do dvaput tjedno prođem po licu Biore pilingom koji mi je savršen! Piling sadrži glinu, same piling čestice nisu niti premale niti prevelike, a miriši po breskvama. Malo je reći da sam zaljubljena. Tekstura ovog pilinga je više gelasta od ostalih pilinga koje sam isprobala no meni se stvarno sviđa. Koža nakon toga ostaje mekana i glatka te nimalo isušena. 



Nakon što završim s tuširanjem, natopim jednu blazinicu s micelarnom kako bih u zadnjoj fazi čišćenja bila sigurna da sam skinula apsolutno svaki trag šminke s lica. Trenutno koristim svoju najdražu Bioderminu micelarnu koju sam već ranije spomenula na blogu. Imam ovu varijantu za mješovitu/masnu kožu. Micelarna skida apsolutno svaki trag šminke, a mogu bez straha skidati i šminku s očiju s obzirom da je blaga prema očima i nema osjećaja peckanja.



Sad kad sam se uvjerila da nema više ničeg na licu, jednom/dvaput tjedno (različiti dani od korištenja Biore pilinga) nanosim masku za lice. Najčešće posežem za Loreal Pure Clay maskama u teglicama. Obožavam princip korištenja tih maski (multimasking) i stvarno imam osjećaj kao da svaka od njih odradi svoj dio posla. Maske ostavljam 15-ak minuta, isperem i osjećam kako mi je lice stvarno spremno za njegu.



Ukoliko koristim maske (pogotovo maske s glinom), malo pričekam prije sljedećeg koraka kako bi mi lice malo odmorilo. :) Predzadnji korak u ovoj rutini je Vichy Idealia piling. Ovaj proizvod koristim nekih 20ak dana pa je još uvijek u fazi testiranja no stvarno sam zadovoljna s njim. Dolazi u ovoj prekrasnoj tamnorozoj staklenoj bočici, a nanosim ga blazinicom na lice. Riječ je o kemijskom pilingu s kiselinama u manjem postotku nego što je moja koža naviknula tako da mi je super za noćnu njegu. Ostavlja lice mekanim i drži mi pod kontrolom pojavu prištića. Do sada mi nije napravio nered na licu.



Zadnje korak u njezi je hidratacija lica. Trenutno koristim Afroditin Hydra Patch serum koji je također stigao u prošlom BeautyBox-u, a s njim sam oduševljena! Nije pretežak za moju kožu, vodenaste je teksture i brzo se upija u kožu. Ne masti dodatno kožu već ju samo hidratizira. Ukoliko koristim maske i osjetim da mi sam serum neće biti dovoljan, u njega ubacim kap nekog ulja (npr. Nikelovo ulje noćurka) i koža mi je stvarno nahranjena. :)

Jedino što još uvijek nisam uspjela pronaći je neku okoloočnu kremu koja mi neće biti prebogata. Okoloočno područje mi nije suho pa je svaki prijedlog dobrodošao. :)

I time završavamo moje čišćenje/njegu lica. Možda na prvu izgleda kao puno posla no, pola ovih stvari napravim pod tušem, a za ostatak (bez maski) mi treba par minuta tako da je stvarno sve brzo gotovo. Niti jedan komad šminke ne može lijepo sjesti na nečistu kožu, kolika mu god bila cijena. :)

Nadam se da vam post nije bio previše zamoran. :D Ukoliko vas zanima detaljnija recenzija nekog od navedenih proizvoda, možete mi tipkati u komentarima. ;)

Do čitanja,
Anita :*

Primjedbe

  1. Super rutina! :)
    Ovaj Biore piling zvuči super :)
    Inače obožavam ovaj Vichy Idealia piling i Loreal crnu masku :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Suuper je sve.. zanima me ovaj afroditin hydra patch..kolika je cijena otprilike? 🤗

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moj je stigao u prošlom BeautyBoxu i navedena cijena mu je bila 72,99 kn, a znam da sam ga vidjela i u Mulleru po cijeni od nekih 90 kn tako da zavisi gdje kupuješ. :)

      Izbriši

Objavi komentar

Popularni postovi